top

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj

Osiedle Leśne IV etap III - podłączenie WODA, GAZ
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 lip 2015, 22:08 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):10 lip 2015, 22:03
Posty:18
nr Gadu Gadu: 0
Piszę z szeregowca 346-351. Czy ktoś wie kiedy będzie gaz i woda? Budowlańcy ewidentnie robią sobie z Nas jaja! Same biuro sprzedaży jest zdziwione tak wolnym postępem prac... I pewnie też zdają sobie sprawę, że ewentualny poślizg czasowy oznacza zszarpanie opinii co się równa mniejsza sprzedaż. Kto będzie chciał zakupić mieszkanie od Dewelopera z opóźnieniami?! Do Kierownika budowy nie ma co dzwonić, bo kłamią jak z nut. Macie jakieś świeższe info ?


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 11 lip 2015, 12:39 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):24 maja 2011, 17:05
Posty:1820
Lokalizacja: Czapury
nr Gadu Gadu: 1259964
id Tlen.pl: nexers
Skype login: nexers
Jakbyście poczytali starsze tematy to wiedzielibyście, że z mediami to norma u FH i każdy to praktycznie przechodził....

_________________
Zanim osądzisz mnie i me życie, włóż me buty, Wytrwaj tyle ile ja wytrwałem, upadnij tam gdzie ja upadłem i podnieś się jak ja się podniosłem. Kiedy poznasz moją historię, będziesz miał prawo, ocenić mnie i moje życie, oby Cie to nie przerosło!


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 11 lip 2015, 22:45 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):05 cze 2014, 10:45
Posty:172
nr Gadu Gadu: 0
My na Morelowej mamy komplet mediów, jak to jest możliwe że Wy nie maci ?


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 10 sie 2015, 19:16 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):10 lip 2015, 22:03
Posty:18
nr Gadu Gadu: 0
odpowiadam na pytanie: jak to możliwe?
a no jest możliwe. FH zbyt późno składa dokumenty - brak organizacji budowy. Gazownia i wodociągi max przetrzymują zgodnie z terminami jakie mają...
A dla przypomnienia termin aktu mija 30.08...
Nexers śledziłem/śledziliśmy wcześniejsze, ale nigdy nie było tak jak w Naszym szeregu... Do 30.08 ma być podpisany ostateczny akt a nie ma wody i gazu. Tymczasem morelowa ma... :(


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 11 sie 2015, 12:44 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):05 kwi 2015, 10:14
Posty:59
nr Gadu Gadu: 0
My z tego samego szeregowca.

Zasadniczo sprawa wygląda tak:

1) coś od początku było nie tak zrobione z naszymi przyłączami gazu - są chyba za blisko szamb, niby je odkopywali, ale w końcu zakopali, nie wiem co dalej

2) wodę niby zaczęli wczoraj kopać, ale jak widać w tej chwili wcale ni idą z nią w górę naszego budynku, tylko dalej w stronę nowych budynków naprzeciwko w dole - z jakiego powodu?

3) na klatkach mamy położone tylko płytki, naprzeciwko na cytrynowej mają już nawet oświetlenie zewnętrzne

4) maszty do anten bez uprzedzenia przenieśli na dach, może i dobrze, ale - po pierwsze to nie wiem nawet, który maszt jest nasz, poza tym jak mam na ten dach sobie tam wleźć - biorąc pod uwagę swoje własne bezpieczeństwo

5) PODSUMOWANIE:

a) kierownik Darek - pomaga, ale nie wie nic
b) kierownik Tomek - niby wie, niby może, ale strasznie długo to trwa, pominę już fakt, że to od niego mieliśmy info, że na majówkę wszystkie media będą
c) odpowiedzialny za gaz Michał - ma na wszystko wy...walone, nie odpisuje, nie odbiera, ponoć jest na urlopie, no ale od czasu gdy przysłał na magicznego maila z informacją o tym, że gaz nie zostanie podłączony we wcześniej umówionym terminie, minęło już 60 dni!
d) biuro - umywa ręce
e) zarzad@familyhouse.pl - nie warto tam pisać - bez odzewu

NAJWAŻNIEJSZE:
forester - napisz na priv, w której klatce mieszkacie, zgadamy się

Trzeba powiedzieć koniecznie wszystkim z naszego segmentu, że jeśli do tego ostatniego sierpnia nie będzie wszystkich mediów oraz innych rzeczy zawartych w umowie przedwstępnej, to absolutnie nikt z naszego segmentu nie może podpisać aktu notarialnego.


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 11 sie 2015, 18:04 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):02 cze 2014, 16:07
Posty:12
nr Gadu Gadu: 0
U nas na Cytrynowej ociągają się z licznikami wody,na klatce mamy faktycznie oświetlenie zrobione, ale nic poza tym - klatki nie są pomalowane, poręczy brak. Elewacje mają też skończyć..."wkrótce". Ale u was z tym gazem to już jest skandal


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 11 sie 2015, 19:48 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):10 lip 2015, 22:03
Posty:18
nr Gadu Gadu: 0
witam
to co się dzieje to jest manipulacja tylko pytanie po której stronie ? Deweloper czy PGNiG? Skłaniam się, że to PGNiG ma rację niestety dla Nas mieszkańców jedynego szeregowca w tym etapie bez GAZU I WODY!
Poniżej przesyłam Państwu do poczytania korespondencję pomiędzy JA-FH oraz JA-FH-PGNiG.
Termin ostatecznego aktu to 31.08.2015 i min 7 dni przed informacja musi być przesłana z FH więc poczekajmy...
Jeśli sytuacja się nie zmieni to trzeba będzie działać jeśli nie polubownie to w formie pozwu zbiorowego i masmediów.

Korespondencja JA-FH-PGNiG:
Dnia Wtorek, 11 Sierpnia 2015 13:13 BOK Poznań <bok.poznan@pgnig.pl> napisał(a)
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.08.2015 informujemy, że dokumenty do zawarcia umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego dla punktu poboru 61-160 Czapury ul. Porzeczkowa nie wpłynęły do Sekcji Zgłoszeń PGNiG OD sp. z o .o. Region Wielkopolski.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Działem Contact Center, który jest dodyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00
- nr telefonu +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
- nr faksu +48 61 85 14 620
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.oferta.pgnig.pl

Zachęcamy jednocześnie do korzystania z elektronicznej formy kontaktu z nami pod adresem http://www.ebok.pgnig.pl

Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:
· możliwość przekazania odczytu licznika gazomierza,
· szybki i bezpłatny dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do informacji dotyczących swojego konta rozliczeniowego, w tym:
- salda rachunku,
- bieżącej kwoty do zapłaty,
- terminu płatności wystawianych faktur,
- historii dokonanych wpłat,
· możliwość dokonania płatności elektronicznej (kartą lub przelewem) za wskazane faktury,
· możliwość wyboru eko-faktury, dzięki której faktury i inne dokumenty przesyłane będą na e-mail w formie linku do otwarcia, natychmiast po ich wystawieniu, co daje więcej czasu na dokonanie płatności,
· oszczędność czasu i wygoda obsługi,
· dodatkowo dzięki naszej usłudze zyskuje też środowisko, gdyż mniej papieru zużytego do wydruku faktur, to mniej ściętych drzew i mniej korespondencji w skrzynce pocztowej.

Dziękujemy za korzystanie z gazu ziemnego – ekologicznego źródła dobrej energii

Z poważaniem,
Łukasz Lisiński
Dział Obsługi Klientów Indywidualnych
Sekcja Zgłoszeń



PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Region Wielkopolski
tel. +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
faks +48 61 85 14 620
http://www.oferta.pgnig.pl

Dane rejestrowe:
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. M. Kasprzaka 25C, 01-224 Warszawa
KRS 0000488778, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
NIP 5272706082, REGON 147003421, kapitał zakładowy: 1 091 000 000 zł

From: Tomasz [mailto:@wp.pl]
Sent: Tuesday, August 04, 2015 8:13 PM
To: BOK Poznań
Subject: Odp: RE: Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej
Importance: High

tam
proszę o ustosunkowanie się do odpowiedzi Dewelopera Family House?? To dokumentacja została złożona czy też nie?

Dnia Poniedziałek, 3 Sierpnia 2015 09:35 BOK Poznań <bok.poznan@pgnig.pl> napisał(a)
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 29.07.2015 informujemy, że w miejscowości Czapury przyłącza oraz gazociągi są wykonane. W celu montażu gazomierza wymagane jest zawarcie Umowy kompleksowej dostarcza paliwa gazowego przez właściciela lokalu lub zarządcę budynku. Do podpisania umowy należy przedłożyć dokument zgłoszenia gotowości instalacji gazowej do napełnienia paliwem gazowym.
Do uzupełninia wyżej wymienionego dokumentu wymagane są dokumenty:
- pozwolenie na budowę instalacji gazowej,
- protokół z przeprowadzenia głównej próby szczelności,
- powykonawcza opinia kominiarska.
Montaż gazomierza odbywa się w przeciągu kilku dni od daty zawarcia umowy.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Działem Contact Center, który jest dodyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00
- nr telefonu +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
- nr faksu +48 61 85 14 620
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.oferta.pgnig.pl

Zachęcamy jednocześnie do korzystania z elektronicznej formy kontaktu z nami pod adresem http://www.ebok.pgnig.pl

Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:
· możliwość przekazania odczytu licznika gazomierza,
· szybki i bezpłatny dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do informacji dotyczących swojego konta rozliczeniowego, w tym:
- salda rachunku,
- bieżącej kwoty do zapłaty,
- terminu płatności wystawianych faktur,
- historii dokonanych wpłat,
· możliwość dokonania płatności elektronicznej (kartą lub przelewem) za wskazane faktury,
· możliwość wyboru eko-faktury, dzięki której faktury i inne dokumenty przesyłane będą na e-mail w formie linku do otwarcia, natychmiast po ich wystawieniu, co daje więcej czasu na dokonanie płatności,
· oszczędność czasu i wygoda obsługi,
· dodatkowo dzięki naszej usłudze zyskuje też środowisko, gdyż mniej papieru zużytego do wydruku faktur, to mniej ściętych drzew i mniej korespondencji w skrzynce pocztowej.

Dziękujemy za korzystanie z gazu ziemnego – ekologicznego źródła dobrej energii

Z poważaniem,
Łukasz Lisiński
Dział Obsługi Klientów Indywidualnych
Sekcja Zgłoszeń



PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Region Wielkopolski
tel. +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
faks +48 61 85 14 620
http://www.oferta.pgnig.pl

Dane rejestrowe:
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. M. Kasprzaka 25C, 01-224 Warszawa
KRS 0000488778, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
NIP 5272706082, REGON 147003421, kapitał zakładowy: 1 091 000 000 zł

From: formularz.kontaktowy@pgnig.pl [mailto:formularz.kontaktowy@pgnig.pl]
Sent: Wednesday, July 29, 2015 8:47 PM
To: BOK Poznań
Subject: Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej

Wiadomość wysłana poprzez formularz kontaktowy PGNIG portal handlowy:

Temat wiadomości:
Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej
Imię i nazwisko:
Tomasz
Telefon kontaktowy:

Adres e-mail:
@wp.pl
Wybrane BOK:
Biuro Obsługi Klienta Poznań
Treść wiadomości:
witam Państwa serdecznie, proszę o informacje czy prawdą jest, że to przez Państwa biurokracje nadal nie mam założonych liczników i możliwości korzystania z gazu? Deweloperem zastępczym budującym dla mnie mieszkanie jest Family House a tyczy się adresu 61-160 Czapury ul. Porzeczkowa . Proszę o informację zwrotną Dnia Środa, 29 Lipca 2015 11:29 Uslugi Family House napisał(a) > Witam Pana > > Informuję, że woda do Pana budynku jest podłączona i istnieje możliwość jej > poboru w oparciu o ryczałt określony przez spółkę AQUANET - 30 m3 na miesiąc > za mieszkania. = 150 zł. > > Obecnie czekamy aż AQUANET zakończy wszelkie procedury natury > biurokratycznej i rozpocznie montaż wodomierzy. > > W przypadku gazu jest sytuacja podobna. Przyłącza są wykonane , gazociąg > skończony . Czekamy na zakończenie procedur wewnętrznych w Gazowni. > > > Pozdrawiam > > Michał Manek > > > -----Original Message----- > From: l] > Sent: Wednesday, July 29, 2015 12:27 AM > To: info; biuro; sprzedaz; sprzedaz2; sprzedaz3; reklama; marketing; > ksiegowosc; uslugi; reklamacje; zarzad > Subject: PD: PILNE!!!! Osiedle Leśne Czapury etap IV lokal 351 A > Importance: High > > witam > rozumiem, że na odpowiedź z FH nie można liczyć? > Ponownie proszę o informację kiedy będzie w moim szeregowcu woda i gaz???? > > > > Dnia Sobota, 4 Lipca 2015 23:55 Tomasz > napisał(a) > > Witam Państwa serdecznie, > > > piszę do Was wszystkich bo: > > > 1. Jestem Waszym Klientem - zadowolonym Klientem z współpracy z Panią > Karoliną Narożniak. Nie ukrywam, że pierwsze moje wrażenie po wizycie w > biurze i rozmowie z Panią Karoliną bardzo pozytywne. > > > 2. Jestem rozczarowany obecną sytuacją panującą na budowie. Poniżej > załączyłem maila z prośbą o naprawę domofonu i niestety bezskutecznie :( > > > 3. Jestem rozczarowany i zły tym, że teraz biuro sprzedaży ma niepełną > wiedzę i świadomie lub też nie wprowadza przyszłych konsumentów w błąd co > jak dobrze pewnie Państwo wiecie może skończyć się dla Was źle. Mianowicie > jestem Dyrektorem w jednym z wiodących banków i również sprzedaje kredyty > hipoteczne... Trafiło na przełomie ostatnich 2 tygodni do mnie dwóch > klientów z informacją, że na moim etapie wszyscy mają prąd, wodę i gaz. I to > jest kłamstwo, bo jest prąd jednak nie ma gazu w moim > > > budynku jako jedynym!!! oraz nie ma wody - woda jest zastępczo podłączona > przez hydrant!!! > > > Pytania są następujące: > > > 1. Kiedy będzie gaz? Chciałbym móc dogrzać mieszkanie. > > > 2. Kiedy będzie woda? Jest niezbędna do remontu. > > > Liczę, że mój delikatny w tonie mail rozrusza leniwą ekipę budowlaną. > Zaznaczam, że do kierownika budowy oraz innych osób tam poracujących dzwonić > już nie będę, bo wysłuchiwanie "za tydzień", "za dwa", "nie wiem kiedy" jest > stresujące. Jednocześnie dziękuję za nienaganną współpracę jako klient z > biurem sprzedaż i obiecuję dalsze polecenia Pani Karoliny. > > > pozdrawiam > > > Tomasz > > > > > > > > > > > > Dnia Poniedziałek, 29 Czerwca 2015 20:33 Tomasz > napisał(a) > > > > witam > > > > > > > proszę o naprawę domofonu zgodnie z treścią z tytułu. > > > > > > > pozdrawiam > > > > > > > Tomasz


Cała korespondencja z FH na etapie jak się zatrzymała, bo biuro nie odpisuje na @:

Dnia Wtorek, 4 Sierpnia 2015 13:44 Uslugi Family House <uslugi@familyhouse.pl> napisał(a)
Witam Pana
Nie będę dyskutował z tym co napisało Panu PGNiG. Informuję , że stosowne umowy Spółka ma podpisane (wszystkie poniższe dokumenty zostały do PGNiG dostarczone), czekamy aż Gazownia odbierze od SWOJEGO WYKONAWCY gazociąg i go zagazuje w celu montażu gazomierzy.
Z uwagi na fakt że kierownik działu inwestycji gazowni wraca z urlopu 6.08 , bliższe informacje kiedy to nastąpi otrzymam po jego powrocie do pracy.

Będę z Panem w tej kwestii w kontakcie.

Pozdrawiam

Michał Manek

From: Tomasz [mailto:@wp.pl]
Sent: Monday, August 03, 2015 6:43 PM
To: uslugi; biuro; zarzad; budowa; budowa5; reklamacje; sprzedaz; sprzedaz2; sprzedaz3; budowa; budowa5
Subject: PD: RE: Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej
Importance: High

witam
proszę o informację jak odpowiedź PGNIG ma się do tego co Pan napisał?
Pisze Pan, że to biurokracja w gazowni a gazownia pisze wyraźnie, że to Państwo nie złożyli wymaganych dokumentów?
Proszę o informację zwrotną w możliwie najkrótszym czasie z naciskiem, że do 30.08 musi być podpisany akt przeniesienia własności i do tego czasu media muszą być podłączone. Piszę muszą być podłączone, bo jeśli to Państwo wina, że nie ma liczników a tak wynika z maila od gazowni to podejście do aktu ostatecznego staje się nie możliwe. Proszę o jasną i pełną informację kiedy nastąpi złożenie dokumentacji przez FH w gazowni. Na informację zwrotną z Aquanet oczekuję.



Dnia Poniedziałek, 3 Sierpnia 2015 09:35 BOK Poznań <bok.poznan@pgnig.pl> napisał(a)
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 29.07.2015 informujemy, że w miejscowości Czapury przyłącza oraz gazociągi są wykonane. W celu montażu gazomierza wymagane jest zawarcie Umowy kompleksowej dostarcza paliwa gazowego przez właściciela lokalu lub zarządcę budynku. Do podpisania umowy należy przedłożyć dokument zgłoszenia gotowości instalacji gazowej do napełnienia paliwem gazowym.
Do uzupełninia wyżej wymienionego dokumentu wymagane są dokumenty:
- pozwolenie na budowę instalacji gazowej,
- protokół z przeprowadzenia głównej próby szczelności,
- powykonawcza opinia kominiarska.
Montaż gazomierza odbywa się w przeciągu kilku dni od daty zawarcia umowy.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Działem Contact Center, który jest dodyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00
- nr telefonu +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
- nr faksu +48 61 85 14 620
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.oferta.pgnig.pl

Zachęcamy jednocześnie do korzystania z elektronicznej formy kontaktu z nami pod adresem http://www.ebok.pgnig.pl

Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:
· możliwość przekazania odczytu licznika gazomierza,
· szybki i bezpłatny dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do informacji dotyczących swojego konta rozliczeniowego, w tym:
- salda rachunku,
- bieżącej kwoty do zapłaty,
- terminu płatności wystawianych faktur,
- historii dokonanych wpłat,
· możliwość dokonania płatności elektronicznej (kartą lub przelewem) za wskazane faktury,
· możliwość wyboru eko-faktury, dzięki której faktury i inne dokumenty przesyłane będą na e-mail w formie linku do otwarcia, natychmiast po ich wystawieniu, co daje więcej czasu na dokonanie płatności,
· oszczędność czasu i wygoda obsługi,
· dodatkowo dzięki naszej usłudze zyskuje też środowisko, gdyż mniej papieru zużytego do wydruku faktur, to mniej ściętych drzew i mniej korespondencji w skrzynce pocztowej.

Dziękujemy za korzystanie z gazu ziemnego – ekologicznego źródła dobrej energii

Z poważaniem,
Łukasz Lisiński
Dział Obsługi Klientów Indywidualnych
Sekcja Zgłoszeń



PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Region Wielkopolski
tel. +48 61 851 46 01, 801 88 89 89,
faks +48 61 85 14 620
http://www.oferta.pgnig.pl

Dane rejestrowe:
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. M. Kasprzaka 25C, 01-224 Warszawa
KRS 0000488778, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
NIP 5272706082, REGON 147003421, kapitał zakładowy: 1 091 000 000 zł

From: formularz.kontaktowy@pgnig.pl [mailto:formularz.kontaktowy@pgnig.pl]
Sent: Wednesday, July 29, 2015 8:47 PM
To: BOK Poznań
Subject: Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej

Wiadomość wysłana poprzez formularz kontaktowy PGNIG portal handlowy:

Temat wiadomości:
Obsługa procesu przyłączania do sieci gazowej
Imię i nazwisko:

Telefon kontaktowy:

Adres e-mail:
@wp.pl
Wybrane BOK:
Biuro Obsługi Klienta Poznań
Treść wiadomości:
witam Państwa serdecznie, proszę o informacje czy prawdą jest, że to przez Państwa biurokracje nadal nie mam założonych liczników i możliwości korzystania z gazu? Deweloperem zastępczym budującym dla mnie mieszkanie jest Family House a tyczy się adresu 61-160 Czapury ul. Porzeczkowa . Proszę o informację zwrotną Tomasz Dnia Środa, 29 Lipca 2015 11:29 Uslugi Family House napisał(a) > Witam Pana > > Informuję, że woda do Pana budynku jest podłączona i istnieje możliwość jej > poboru w oparciu o ryczałt określony przez spółkę AQUANET - 30 m3 na miesiąc > za mieszkania. = 150 zł. > > Obecnie czekamy aż AQUANET zakończy wszelkie procedury natury > biurokratycznej i rozpocznie montaż wodomierzy. > > W przypadku gazu jest sytuacja podobna. Przyłącza są wykonane , gazociąg > skończony . Czekamy na zakończenie procedur wewnętrznych w Gazowni. > > > Pozdrawiam > > Michał Manek > > > -----Original Message----- > From: Tomasz [mailto:@wp.pl] > Sent: Wednesday, July 29, 2015 12:27 AM > To: info; biuro; sprzedaz; sprzedaz2; sprzedaz3; reklama; marketing; > ksiegowosc; uslugi; reklamacje; zarzad > Subject: PD: PILNE!!!! Osiedle Leśne Czapury etap IV lokal 351 A > Importance: High > > witam > rozumiem, że na odpowiedź z FH nie można liczyć? > Ponownie proszę o informację kiedy będzie w moim szeregowcu woda i gaz???? > > > > Dnia Sobota, 4 Lipca 2015 23:55 Tomasz > napisał(a) > > Witam Państwa serdecznie, > > > piszę do Was wszystkich bo: > > > 1. Jestem Waszym Klientem - zadowolonym Klientem z współpracy z Panią > Karoliną Narożniak. Nie ukrywam, że pierwsze moje wrażenie po wizycie w > biurze i rozmowie z Panią Karoliną bardzo pozytywne. > > > 2. Jestem rozczarowany obecną sytuacją panującą na budowie. Poniżej > załączyłem maila z prośbą o naprawę domofonu i niestety bezskutecznie :( > > > 3. Jestem rozczarowany i zły tym, że teraz biuro sprzedaży ma niepełną > wiedzę i świadomie lub też nie wprowadza przyszłych konsumentów w błąd co > jak dobrze pewnie Państwo wiecie może skończyć się dla Was źle. Mianowicie > jestem Dyrektorem w jednym z wiodących banków i również sprzedaje kredyty > hipoteczne... Trafiło na przełomie ostatnich 2 tygodni do mnie dwóch > klientów z informacją, że na moim etapie wszyscy mają prąd, wodę i gaz. I to > jest kłamstwo, bo jest prąd jednak nie ma gazu w moim > > > budynku jako jedynym!!! oraz nie ma wody - woda jest zastępczo podłączona > przez hydrant!!! > > > Pytania są następujące: > > > 1. Kiedy będzie gaz? Chciałbym móc dogrzać mieszkanie. > > > 2. Kiedy będzie woda? Jest niezbędna do remontu. > > > Liczę, że mój delikatny w tonie mail rozrusza leniwą ekipę budowlaną. > Zaznaczam, że do kierownika budowy oraz innych osób tam poracujących dzwonić > już nie będę, bo wysłuchiwanie "za tydzień", "za dwa", "nie wiem kiedy" jest > stresujące. Jednocześnie dziękuję za nienaganną współpracę jako klient z > biurem sprzedaż i obiecuję dalsze polecenia Pani Karoliny. > > > pozdrawiam > > > Tomasz > > > > > > > > > > > > Dnia Poniedziałek, 29 Czerwca 2015 20:33 Tomasz > napisał(a) > > > > witam > > > > > > > proszę o naprawę domofonu zgodnie z treścią z tytułu. > > > > > > > pozdrawiam > > > > > > > Tomasz

jak widać FH twierdzi, że dokumenty złożyło? czyli pracownicy PGNiG kłamią??

Pytający @ do FH, który jest nadal bez odpowiedzi poniżej:

Dnia Poniedziałek, 10 Sierpnia 2015 19:32 Tomasz <@wp.pl> napisał(a)
>

>

>

> witam

> w jednym mailu zadaje pytania, które tyczą się ul. Porzeczkowej i całego szeregu?

> 1. Kiedy będzie woda i gaz? Informacje z aquanet i PGNIG są sprzeczne z tym co Państwo piszą. Oni potwierdzają fakt złożenia dokumentów, ale bez szeregu w, którym mam mieszkanie.

> 2. Kiedy będzie możliwe podejście do ostatecznego aktu notarialnego?

> 3. Kiedy będzie skończona na szeregowcu elewacja? W dalszym ciągu jest ona nie pomalowana?

> 4. Minęło już kilkanaście tygodni od montażu liczników do prądu a nadal skrzynki nie są zamykane. W skrzynkach nie zamontowano zamków i każdy ma do nich dostęp... Kto za to odpowiada?

> 5. Kiedy nastąpi wykańczanie klatek schodowych?

> Dziękuję za uwagę i proszę o możliwie szybką odpowiedź.

> Nie ukrywam, że robi to się frustrujące.


Pytania do FH są następujące i może po odczytaniu forum ktoś z pracowników postanowi odpisać?:
1. Kiedy będziemy mieli założone liczniki gazu i wody?
2. Kiedy dokończona zostanie elewacja budynku? Jako jedyni nie mamy pomalowanej elewacji zew.
3. Kiedy zostaną skończone klatki schodowe i oświetlenie? Etap, który oddawaliście w lipcu jest na takim samym etapie z klatkami jak my a odbieraliśmy mieszkania w grudniu 2014!
4. Co z masztami do anten? Może warto poinformować Nas który jest kogo?
5. Kiedy zamontujecie zamki w skrzynkach z prądem?
6. Kiedy podpiszemy akty notarialne?



Ostatnio edytowano 12 sie 2015, 11:55 przez kędzior, łącznie edytowano 1 raz
Proszę pisać zrozumiale w sposób czytelny - post zawiera prawie 3 tys. znaków jest to 8 stron A4, wśród których są zbędne znaki ">" sygnatury z PGNIG itp. Prosze o poprawienei czytelności posta


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 12 sie 2015, 19:41 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):05 kwi 2015, 10:14
Posty:59
nr Gadu Gadu: 0
Generalnie to odbijanie piłeczki jest ch... warte i zasadniczo nie powinno nas obchodzić kto zrypał temat, choć wnioskuję, że to FH.

Z ciekawych rzeczy dzisiejsze zdjęcia segmentu naprzeciw nas. Ciekawe dlaczego tam kopią rów pod wodę, a z naszej strony nie? U nas instalacja tymczasowa.

Przypominam, że klucze odbieraliśmy ok 8-9 m-cy temu, ten segment, którego zdjęcia widać, ok 2 tygodni temu.

Kto wytłumaczy o co tu chodzi?
W sumie wytłumaczenie nie jest istotne - istotne są konkrety ze stronu FH - co, gdzie i kiedy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 12 sie 2015, 21:49 
Użytkownik
Użytkownik
Offline

Dołączył(a):10 lip 2015, 22:03
Posty:18
nr Gadu Gadu: 0
Postawmy sprawe jasno. Brak dzialania ze atrony FH oznacza:
1. Pozew zbiorowy
2. Poinformowanie wszystkich masmediow a one chetnoe sprawa sie zajma
3. Pamietajcie, ze do czasu zapewnienia gazu I wody nie mozemy podpisac aktu bo to z winy FH gestorzy nie moga podlaczyc sie do szeregu
4. Nie mozna podpisac aktu dopoki FH nie wykonczy elewacji I klatek schosowych zgodnie ze standardem z umowy przedwstepnej!
Poza tym proponuje odwiedzic osobiscie naszego dewelopera? Moze z tv?


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Co z wodą i gazem w IV etap III
PostNapisane: 12 sie 2015, 21:52 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):24 maja 2011, 17:05
Posty:1820
Lokalizacja: Czapury
nr Gadu Gadu: 1259964
id Tlen.pl: nexers
Skype login: nexers
Szykuję się druga grupa uderzenia. Brawo za walkę! Kasę brać i nic nie skończyć.

_________________
Zanim osądzisz mnie i me życie, włóż me buty, Wytrwaj tyle ile ja wytrwałem, upadnij tam gdzie ja upadłem i podnieś się jak ja się podniosłem. Kiedy poznasz moją historię, będziesz miał prawo, ocenić mnie i moje życie, oby Cie to nie przerosło!


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


  Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Style by web designer custom , optymalizacja seo pozycjonowanie stron pozycjonowanie
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Polecane Strony:
----------------
|| Forum Rowerowe || Koalicja Samorzadowa || Poczta Forum Czapury|| Forum mieszkancow osiedla lesnego Czapury ||
|| Forum mieszkancow Czapury osiedle Lesne ||





Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL